Avaliações de Cafetaria Lekkerrr Soest
Avaliações recentes
Debby
Vooral de Surecrisp friet is favoriet, zalig. Snack frikandel speciaal altijd lekker. Milkshake van het seizoen erbij. Genieten.
Auke-Jan
Hamburger en Saté waren ok. De saté saus echter niet. Een “glanzende” saus met veel te veel suiker en absoluut geen pinda smaak. Zonder van de goede kip saté. Wijco saus waarschijnlijk…. Wellicht een idee om een eigen saté saus te maken die wat duurder is? Neem als voorbeeld de saus van Conimex, die komt zeker in de buurt.
Reacção a Cafetaria Lekkerrr
Bedankt voor je uitgebreide feedback, Auke-Jan! 😊 Fijn om te horen dat de hamburger en de kipsaté verder goed bevielen. Jammer dat onze satésaus niet helemaal naar jouw smaak was. We maken onze satésaus zelf op basis van de pindapasta van Wijko, dus het is geen kant-en-klare saus. Smaken verschillen natuurlijk, maar we waarderen het dat je zo concreet aangeeft wat je mist in de smaakbeleving. Dat soort feedback helpt ons scherp te blijven.
Monique van der Horst
snitzel was top, mn berenhap te ver doorgebakken. Volgende keer beter :-)
Reacção a Cafetaria Lekkerrr
Bedankt voor je review, Monique! 😊 Fijn om te horen dat de schnitzel goed in de smaak viel! 💪 Jammer dat de berenhap iets te enthousiast kennis heeft gemaakt met de frituur 😅. We gaan ons best doen om hem de volgende keer wat minder bruin en minstens zo lekker te serveren. Graag tot een volgende keer! 🍟😊
Tjitske Alkema
Je ziet pas wanneer het bezorgd wordt als de bestelling al geplaatst is. Zo snel mogelijk was 2 uur wachten ..dat was even schrikken.
Reacção a Cafetaria Lekkerrr
Beste Tjitske, Bedankt voor je review en je feedback. Fijn om te horen dat de kwaliteit goed was! We begrijpen helemaal dat het schrikken is als je na het plaatsen pas ziet dat de bezorgtijd oploopt tot ongeveer 2 uur. Op drukke momenten kan de wachttijd helaas flink oplopen, maar we snappen dat dit duidelijker zichtbaar moet zijn vóórdat je bestelt. We nemen je feedback mee om onze communicatie hierover te verbeteren.
Linda
Altijd goed, favoriete burgers!
Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.
Reacção a Cafetaria Lekkerrr
Beste Linda, Bedankt voor je mooie review en de geweldige beoordeling! Wat leuk om te horen dat onze burgers jouw favoriet zijn. Daar doen we het voor! We waarderen het enorm dat je steeds weer voor ons kiest. Graag tot de volgende keer!
Stefan majoor
Reacção a Cafetaria Lekkerrr
Beste Stefan, Bedankt voor je 5-sterren beoordeling! Geweldig om te zien dat je tevreden bent over de kwaliteit. We waarderen je beoordeling enorm en hopen je snel weer te mogen verwelkomen.
Stefan
Saus mistte bij de shoarmarol, verder heerlijk gegeten en netjes optijd!
Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.
Reacção a Cafetaria Lekkerrr
Bedankt voor uw review! Fijn om te horen dat alles verder heerlijk heeft gesmaakt en dat de bestelling netjes op tijd is bezorgd. 😊 Onze excuses dat de saus bij de shoarmarol ontbrak. Dat had natuurlijk niet mogen gebeuren. We nemen dit mee naar het team zodat we hier extra op letten bij toekomstige bestellingen. Bedankt voor het melden en graag tot een volgende keer!
Stefan
Ik heb mijn bestelling geplaatst om 18:09 uur. De verwachte bezorgtijd was tussen 19:10 en 19:20 uur. Een wachttijd van ongeveer een uur op een vrijdagavond vind ik prima en begrijpelijk. Toen mijn bestelling om 19:40 uur nog niet was bezorgd, heb ik telefonisch contact opgenomen. Daarbij kreeg ik te horen dat mijn bestelling nog niet onderweg was vanwege een defecte frituur en dat het zeker nog een half uur zou duren. Uiteindelijk ontving ik mijn eten pas om 20:24 uur. Dat betekent dat ik ruim 2 uur en 15 minuten heb gewacht, ruim 1 uur langer dan de aangegeven bezorgtijd. Dat het op een drukke avond langer duurt, kan gebeuren en daar heb ik begrip voor. Wat ik jammer vind, is dat hierover geen communicatie is geweest. Een berichtje of telefoontje om te laten weten dat de bezorging flink vertraging had, was netjes geweest. Helaas een teleurstellende ervaring.
Reacção a Cafetaria Lekkerrr
Bedankt voor uw uitgebreide feedback. Allereerst onze excuses voor de lange wachttijd en de teleurstellende ervaring. Op de avond van uw bestelling kregen wij inderdaad te maken met een onverwacht defect aan één van onze frituren. Hierdoor liep de keuken flinke vertraging op, waardoor ook de bezorgtijden veel verder uitliepen dan wij vooraf hadden ingeschat. Dat neemt echter niet weg dat wij u beter hadden moeten informeren. U heeft helemaal gelijk dat een berichtje of telefoontje over de vertraging op zijn plaats was geweest. Zeker wanneer een bestelling aanzienlijk later wordt bezorgd dan de oorspronkelijke indicatie. We begrijpen dat het vervelend is om zo lang te wachten zonder duidelijkheid. Fijn om te lezen dat de kwaliteit van het eten wel naar wens was, maar we realiseren ons dat een goede maaltijd niet volledig compenseert voor een wachttijd van ruim twee uur. We nemen uw feedback mee om onze communicatie bij onverwachte storingen en vertragingen te verbeteren. Nogmaals onze excuses voor het ongemak en bedankt dat u de moeite heeft genomen dit met ons te delen.
Rene
Het eten was lekker maar helaas weer enkele foutjes. Verkeerde saus en een extra toevoeging zat er niet bij.
Reacção a Cafetaria Lekkerrr
Bedankt voor je beoordeling en fijn om te horen dat het eten lekker was. Wel jammer dat er opnieuw enkele foutjes in de bestelling zaten. Onze excuses voor de verkeerde saus en de ontbrekende extra toevoeging. Dat had natuurlijk wel in orde moeten zijn. We nemen je opmerking mee en zullen hier extra aandacht aan besteden, zodat we dit in de toekomst kunnen voorkomen. Bedankt dat je dit aan ons doorgeeft. Hopelijk mogen we je de volgende keer een foutloze bestelling bezorgen! 😊🍟
Kees Stengel
Lekker eten, snel bezorgd.
Reacção a Cafetaria Lekkerrr
Bedankt voor je mooie beoordeling! Fijn om te horen dat het eten goed heeft gesmaakt en dat je bestelling snel is bezorgd. Daar doen we het voor! 😊🍟 We hopen je snel weer te mogen verwelkomen bij Cafetaria Lekkerrr Soest. Groetjes, Team Cafetaria Lekkerrr Soest
Korrina
De milkshake was neergelegd zodat er wat uit de beker was gelopen.
Reacção a Cafetaria Lekkerrr
Bedankt voor je beoordeling en fijn om te horen dat het eten goed heeft gesmaakt! ⭐⭐⭐⭐⭐ Wel jammer dat de milkshake tijdens het bezorgen niet helemaal rechtop is gebleven, waardoor er wat uit de beker is gelopen. Onze excuses daarvoor. We zullen dit bespreken met onze bezorgers zodat hier extra op wordt gelet. Hopelijk mogen we je snel weer verwelkomen voor een bestelling die van begin tot eind perfect is! 😊🍟🥤 Team Cafetaria Lekkerrr Soest
Katinka van der Goes
De patat was niet goed gebakken, geen smaak aan en was best prijzig
Reacção a Cafetaria Lekkerrr
Bedankt voor uw review. Jammer om te horen dat de frites niet naar wens waren. We hebben uw bestelling nagekeken en zien dat het om twee porties frites ging. Uiteraard verwachten wij dat deze goed gebakken en smaakvol worden geleverd, dus het spijt ons dat dit niet uw ervaring was. Smaken kunnen verschillen, maar we nemen uw opmerkingen over de bereiding en prijs zeker mee. We hopen dat u ons in de toekomst nog eens de kans geeft om u een betere ervaring te bieden.
O.
Het eten was er erg laat buiten de aangegeven tijd
Reacção a Cafetaria Lekkerrr
Bedankt voor uw review en feedback. Fijn om te zien dat het eten alsnog goed is bevallen. Onze excuses dat de bezorging later was dan de aangegeven tijd. Soms kan het door drukte of onverwachte omstandigheden onderweg helaas uitlopen. We begrijpen dat dit vervelend is en nemen uw opmerking mee om onze service verder te verbeteren.
Erwin van de Beek
Heerlijk gegeten, zoals altijd😜
Reacção a Cafetaria Lekkerrr
Bedankt voor je mooie review! 😜 Wat leuk om te lezen dat het weer gesmaakt heeft en dat alles naar wens was. Daar doen we het voor! We hopen je snel weer te mogen verwelkomen voor een volgende heerlijke maaltijd. 🍟🍔😊
Ronald
Een goede portie friet. Ik vond de stoofvlees redelijk standaard, zeker als je in het menu stelt Limburgse stoofvlees te bieden (dat haalt ie dus niet). Maar opzich goed van smaak. Bezorging goed binnen de aangegeven tijd, ook fijn dat er nog een mail komt op het moment dat de bezorger is vertrokken.
Reacção a Cafetaria Lekkerrr
Bedankt voor uw review en voor het delen van uw eerlijke feedback! Fijn om te lezen dat de portie friet goed beviel en dat de bezorging netjes binnen de aangegeven tijd was. Ook leuk dat u de bezorgupdates per e-mail als prettig heeft ervaren; we vinden het belangrijk dat onze gasten goed op de hoogte blijven van hun bestelling. Dank u ook voor uw opmerking over het Limburgs stoofvlees. Smaken verschillen natuurlijk, maar we nemen uw feedback zeker mee. Wel fijn om te horen dat u de smaak uiteindelijk als goed heeft ervaren. Graag tot een volgende keer bij Cafetaria Lekkerrr! 🍟😊
Floor
Reacção a Cafetaria Lekkerrr
Bedankt voor de 5 sterren voor zowel de kwaliteit als de bezorging! ⭐⭐⭐⭐⭐ Wat fijn om te horen dat alles naar wens is geweest. We doen elke dag ons best om onze gasten te voorzien van lekker eten en een snelle, betrouwbare bezorging, dus het is geweldig om te zien dat dit wordt gewaardeerd. Bedankt voor uw bestelling en graag tot de volgende keer bij Cafetaria Lekkerrr! 🍟😊
Ron
Beetje laat maar wel lekker
Reacção a Cafetaria Lekkerrr
Bedankt voor je mooie beoordeling en je eerlijke feedback! ⭐️ Fijn om te horen dat het lekker was – daar doen we het voor 😊 Sorry dat de bezorging iets langer duurde dan je van ons gewend bent. Door Bevrijdingsdag was het een stuk drukker dan normaal, maar we zijn blij dat het eten alsnog goed in de smaak viel! Hopelijk mogen we je snel weer blij maken (en dan natuurlijk nóg sneller 😉)! 🚀
D
Wat hebben wij heerlijk gegeten. Vriendelijk personeel, goede bezorgtijd. Jullie doen een zondagavond op een vrijdagmiddag lijken ;)
Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.
Reacção a Cafetaria Lekkerrr
Ah kijk, hier worden we blij van! 🔥 Heerlijk gegeten én alles lekker vlot bezorgd — zo hoort het 😉 En dat we van een vrijdagmiddag een zondagavond kunnen maken… dat is precies de bedoeling 😄 Tot snel weer!
pascal
eten was goed. nu was alles netjes bezorgd. paar weken terug was alles gewoon in de tas gesmeten helaas. enige minpunt is dat jullie een sausje vergeten zijn, waar toch 1 euro voor betaald is
Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.
Reacção a Cafetaria Lekkerrr
Fijn om te horen dat het eten weer goed was en dat alles dit keer netjes bezorgd is 👍 Jammer dat het een paar weken terug anders is gegaan — dat is natuurlijk niet de bedoeling, excuses daarvoor. En scherp dat je het zegt over het sausje, dat hoort er gewoon bij als je ervoor betaalt. Hopelijk tot snel, we zorgen dat het de volgende keer gewoon helemaal klopt 💪
Davo Doe Het Zelf-Centrum
koude friet en slap, burgers op zijn kop en schuin in doosje, waardeloze verrassings snack , bruine sla.
Reacção a Cafetaria Lekkerrr
Ai, dat klinkt alsof het een rommelig ritje is geweest… daar balen we van 😅 Maar even tussendoor: zat de extra bacon op de wrap een beetje in de smaak? 🥓😉 En die “verrassingssnack”… ja, die blijft natuurlijk een verrassing – soms top, soms wat minder geluk. Neemt niet weg dat koude friet, schuivende burgers en bruine sla echt niet de bedoeling zijn. Dat gaan we hier even strak trekken! 💪
Fleur
Geen zout op de patat, een echt frikandel ontvangen ipv een vegetarische, heel weinig raspatat tov de gewone patatjes en 1,5u op een bestelling moeten wachten op een donderdagavond
Reacção a Cafetaria Lekkerrr
Dat ging niet helemaal zoals het hoort 😅 Kleine side note: wij doen standaard geen zout op de frites – zo kan iedereen zelf bepalen hoeveel erop gaat. Maar een verkeerde (niet vegetarische) frikandel, weinig raspatat én 1,5 uur wachten op een donderdag… dat is natuurlijk niet ons niveau. Dat moet gewoon beter, punt. We nemen dit intern mee, zodat het de volgende keer weer gewoon Lekkerrr is 💪
Carla
Zoals altijd heerlijk gegeten.
Reacção a Cafetaria Lekkerrr
Bedankt voor de 5 sterren en fijn dat het weer gesmaakt heeft! Tot de volgende keer 👊
Henk Eggink
Reacção a Cafetaria Lekkerrr
Dankjewel voor de 4 sterren! 😊 Fijn dat zowel het eten als de bezorging goed bevielen. Op naar die 5 sterren de volgende keer 💪
Anouk
Snacks waren heel lekker, patat was vrij slap en donker.
Reacção a Cafetaria Lekkerrr
Bedankt voor je feedback! 😊 Fijn om te horen dat de snacks en bezorging goed bevallen zijn. Jammer dat de patat dit keer wat slap en donker was, dat is natuurlijk niet de bedoeling. We nemen dit mee en letten hier extra op, zodat je de volgende keer weer gewoon knapperige friet krijgt zoals het hoort. 🍟
Trudie
Het was erg lekkerrr. On line besteld. Zo knap precies op de gekozen tijd was de woensdagactie klaar voor ophalen.
Reacção a Cafetaria Lekkerrr
Wat goed om te horen, dank je wel voor je mooie review! 😊 Fijn dat je bestelling precies op tijd klaarstond en dat de woensdagactie in de smaak viel. Daar doen we het voor! Hopelijk tot snel weer! 🍟
Gerrit de Weerdt
Geen zout op de patat vandaag.
Reacção a Cafetaria Lekkerrr
Bedankt voor je 5 sterren! ⭐️ Wij doen standaard geen zout op de frites, zodat iedereen het naar eigen smaak kan bepalen. Als je graag zout wilt, kun je dat altijd even aangeven bij je bestelling — dan regelen we het voor je.
O.
Het was goed warm en lekker en de ijskoffie was geweldig
Reacção a Cafetaria Lekkerrr
Wat een heerlijke review, dank je wel! 😄 Fijn om te horen dat alles goed warm en lekker was – daar doen we het voor! En extra leuk dat de ijskoffie zo in de smaak viel ☕️❄️
Jeroen
het was heerlijk. en toen ik belde om te vragen hoe lang het zou duren omdat ik wat haast had, gaf de collega door dat het gelijk gemaakt zou worden. ik stel dat op prijs. en de bezorger was ook vriendelijk. bedankt weer.
Reacção a Cafetaria Lekkerrr
Wat een fijne review, dank je wel! 😊 Super om te horen dat alles heerlijk smaakte en dat we je snel konden helpen toen je haast had. We doen altijd ons best om mee te denken, dus mooi dat dat zo gewaardeerd wordt. Ook leuk dat onze bezorger een goede indruk heeft achtergelaten!
Brenda
Ik bestelde voor de "spits" , snelle levering. Alles lekker warm en goed. Personeel ook vriendelijk
Reacção a Cafetaria Lekkerrr
Bedankt voor je mooie review! 😊 Fijn om te horen dat je bestelling zelfs tijdens de spits snel bezorgd werd en dat alles lekker warm en goed aankwam. Ook leuk dat je onze collega’s als vriendelijk hebt ervaren!
John Van kempen
De snacks per stuk in bakje nu was kroket door de helft. En kaassouffle allebei plat.
Reacção a Cafetaria Lekkerrr
Bedankt voor je feedback en je 4⭐️! 🙏 Jammer om te horen dat de kroket door de helft was en de kaassoufflés plat waren, dat is natuurlijk niet de bedoeling. We nemen dit intern mee zodat we hier beter op kunnen letten bij het verpakken.
Leo
Reacção a Cafetaria Lekkerrr
Top, dank je wel voor de 5⭐️ voor zowel kwaliteit als bezorging! 🙌 Fijn om te zien dat alles naar wens was. We gaan ons best doen om dit niveau vast te houden!
Brouwer
Goed en snel top
Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.
Reacção a Cafetaria Lekkerrr
Bedankt voor je review! 🙌 Fijn om te horen dat alles goed en snel is bezorgd en dat je tevreden bent over de kwaliteit. Daar doen we het voor! 💪🍟
Erwin van de Beek
Zo snel geleverd! De oude eigenaar! Erg vriendelijk. Burgers! Zo Lekkerrrr!
Reacção a Cafetaria Lekkerrr
Wat een geweldige review, dank je wel! 🙌 Super om te horen dat je zo tevreden bent over de snelle levering én de vriendelijke service – daar doen we het voor! 😊 En natuurlijk… die burgers 🍔🔥 “zo lekkerrrr” – daar worden wij ook blij van!
Reacção a Cafetaria Lekkerrr
Bedankt voor de mooie 5 sterren, Debby! ⭐⭐⭐⭐⭐ Wat leuk om te horen dat de SureCrisp friet jouw favoriet is! 🍟😍 In combinatie met een frikandel speciaal en een milkshake van het seizoen klinkt dat inderdaad als puur genieten. 😋